Seo · Eylül 21, 2021 0

Seo Uzmanı Kimdir Nedir ?

SEO Uzmanı, bir siteyi tüm arama motorları için, özellikle Google için tamamen optimize edilecek şekilde inceler, test eder ve geliştirir ve ardından site, Google ve Bing’deki ana arama sonuçları sayfalarında daha üst sıralarda yer alır. Bir SEO Uzmanı, arama sonuçlarının önyargılı olmadığından emin olmak ve site trafiğini oluşturmak, siteye yönelik hedeflenen trafiği artırmak için bir sitede yerel sayfa optimizasyonu gerçekleştirir. Bir SEO Uzmanının bir web sitesini optimize etmesinin birçok yolu vardır, ancak bazen bu optimizasyon çabalarını uzmanların kendilerine bırakmak daha iyidir. Bu yazıda, bir uzmanın bir web sitesini yerel Google araması için nasıl optimize edebileceğini göstereceğim.

Seo Uzmanı Kimdir ?

Ankara SEO Uzmanı bir site üzerinde çalışmaya başladığında, rakiplerinin ne durumda olduğunu görmek için istatistik toplamaya başlayacaklardır. Bazı SEO Uzmanları bunu elle yapabilir, ancak çoğu analitik yazılımı veya üçüncü taraf analitik çözümleri kullanır. SEO Uzmanı analitik verilerini topladıktan sonra, stratejilerini nasıl geliştireceklerini görmek için verileri analiz etmeye başlayacaklardır.

Kapsamlı bir yerel SEO optimizasyon stratejisi yapmak için SEO Uzmanının kendi yerel bölgesindeki trafik modellerini anlaması gerekir. Buna Google, Yahoo, Bing ve diğer arama motorlarından gelen trafik dahildir. Uzman daha sonra verileri hedef pazarlarının nerede olduğunu, hangi anahtar kelimeleri kullandıklarını, hangi reklamların gösterildiğini, nereden trafik aldıklarını, hangi arama motorlarını indekslediklerini ve sıralamadaki konumlarını anlamak için kullanır. Arama motorlarında üst sıralarda çıkabilmek için yerel SEO’nun doğru bir şekilde yapılması gerekir.

Yerel Arama Motoru Optimizasyonu genellikle Yerel SEO olarak adlandırılır. Genel olarak, Google ve diğer arama motoru sonuç sayfalarında web sitesi görünürlüğünü artırmak için Yerel SEO teknikleri kullanılır. Bir SEO Uzmanı, yerel trafiği artırabilmeleri için Google trendlerini ve etkinliklerini bilmelidir. Bu, hangi anahtar kelimelerin arandığını ve son derece rekabetçi olduğunu incelemeyi gerektirir. Ayrıca, hangi reklam kampanyalarının işe yaradığını ve kullanıcıların hangi anahtar kelimeleri tıkladığını da incelemeliler. Bu uzmanların, yerel arama motoru optimizasyon stratejilerini iyileştirmenin en iyi yollarını bulmak için tüm bu bilgileri kullanmaları gerekir.

Seo Uzmanı Nedir ?

SEO uzmanlarının Yerel SEO stratejilerini geliştirmelerinin bir yolu, bağlantı kurmadır. Bağlantı kurma, Yerel SEO için önemli bir stratejidir çünkü uzmanların arama motorlarında sıralamasını yükseltir. Bağlantılar oluşturmak için uzman, ürünleri veya hizmetleri hakkında bloglar ve makaleler oluşturmalıdır. Makaleleri fırsat bol olan dizinlere göndermeliler. Makaleler yazmak, şirketin ilgili birçok yerde görünmesine yardımcı olur ve bu da güvenilirliğini artırır.

SEO uzmanlarının Yerel SEO stratejilerini geliştirmesinin bir başka yolu da link değişimidir. Bu aynı zamanda “backlink” olarak da bilinir. Başka bir siteden sizin sitenize bağlantı, “bağlantı popülerliğinizi” veya “sayfaların sıralamasını” artırır. Sayfanızın sıralaması ne kadar yüksek olursa, arama motoru sonuçlarının ilk sayfasında görünme olasılığınız o kadar yüksek olur. Link değişimi hizmetleri sunan birçok şirket var. Bir uzman, bir şirket seçerken çok dikkatli olmalıdır.

seo uzmanı

Yerel SEO bazı insanlar için zor olabilir. Bazen bir siteyi optimize etmek için en iyi uygulamalar yeterli olmayabilir. Bu olduğunda bir SEO uzmanı devreye girmelidir. Bazı şeyleri otomatikleştirmek imkansızdır. Bu uzmanların değişen çevrimiçi trendlere çok aşina olmaları gerekir.

Bir SEO uzmanının bir siteyi Yerel SEO için optimize etmesine yardımcı olabileceği son bir yol da Google analitiğidir. Bir SEO uzmanının Google AdSense veya AdWords ile bir site kurması gerekir. Daha sonra siteye gelen trafik hakkında veri toplamalı ve yorum bırakmalı ve sitede bulunanların davranışlarını izlemelidir. Bu bilgiler site sahibi için değerlidir. Bir SEO uzmanı bu verileri analiz edebilir ve yapılacak iyileştirmeler hakkında önerilerde bulunabilir. Bir analiz sistemi site tasarımına entegre edilebilir ve web yöneticisinin trafiğini ve kâr potansiyelini en üst düzeye çıkarmasına yardımcı olabilir.