üst reklem

Pazarlamacıların Veri Güvenliğine Önem Vermesi İçin 3 Neden (Ve Nasıl Başlamalı)

Pazarlamacilarin Veri Guvenligine Onem Vermesi Icin 3 Neden Ve Nasil.jpgkeepProtocol
Kategori: Genel
Temmuz 19 2021
: 0
alt reklam

Pazarlamacıların Veri Güvenliğine Önem Vermesi İçin 3 Neden (Ve Nasıl Başlamalı)

Son iki yılda, muhtemelen siber güvenlik hakkında çok şey duydunuz.

Kulağa ciddi gelen birçok büyük konsept gibi, bazen başımızın üstünde oynuyormuş gibi geliyor – büyük holdinglerin ve hükümetlerin veya belki de BT departmanınızın toprakları. Ve bununla yüzleşelim, pazarlama, satış veya hizmetlerdeki profesyoneller için çok da ilginç değil.

Hatta kendinizi “Evet, bu konuda endişelenen insanlar var, ama muhtemelen buna gerek yok” diye düşünürken bulmuş olabilirsiniz.

HubSpot’ta güvenlikten sorumlu bir ürün yöneticisi olarak, bu konuyu düşünmek için çok zaman harcıyorum. Bugün, iyi veri koruma ve hesap güvenliğinin pazarlamacılar ve temsil ettikleri işletmeler için ne kadar önemli olduğunu keşfetmek istiyorum.

Her şey tek bir şeyle başlar: güven.

Pazarlamacılar Veri Güvenliğine Neden Önem Vermeli?

1. Güven, gelen pazarlama metodolojisinin temel taşıdır.

İşinize birçok yolla güven inşa edersiniz.

Bu, alanınızda örnek bir uzmanlık veya müşteri deneyimi merkezli harika bir hizmet olabilir. Ayrıca, müşterilerle, yalnızca bir müşteri adayını dönüştürmenin ötesine geçen gerçek ilişkiler kurarak güven oluşturursunuz – ve müşterilerinize, tanıdıklarına hizmetinizi önerme konusunda kendilerini rahat hissetmeleri için yeterli başarıyı getiren sürekli desteği içerir.

Günün sonunda, güven inşa etmek ve sürdürmek, volanınızın dönmesini sağlamak için önemli bir bileşendir.

Onsuz, tüm bu makine durma noktasına gelir.

Güven kaybı, bir işletme ve bir marka için de felaket bir darbedir. Örneğin, birkaç şey bir müşterinin bir şirketle ilişkisini veri ihlalinden daha hızlı kesmesine neden olabilir. Aslında, dört Amerikalıdan biri veri ihlali yapan şirketlerle iş yapmaz.

2. Potansiyel müşteriler ve müşteriler, kişisel verileri güvende tutma konusunda pazarlamacılara güveniyor.

Her gün, potansiyel müşterileriniz web sitenizdeki iletişim formlarını doldurmak, web seminerlerinize kaydolmak veya hizmetinizin ücretsiz denemelerine kaydolmak gibi şeyler yaptıklarında size güveniyorlar – aslında oldukça fazla güveniyorlar.

Size kişisel bilgilerini vererek, yalnızca işinize değil, aynı zamanda bu araçları koruyan pazarlamacı olarak size de büyük bir güven duyuyorlar. Kişisel bilgilerini güvende tutmanız, kötüye kullanmamanız (örneğin, onlara bir sürü spam içerikli e-posta göndererek) ve amaçlarına ulaşmalarına yardımcı olmak için en iyi çıkarları doğrultusunda kullanmanız konusunda size güveniyorlar.

3. Verilerin doğru kullanımı artık yeterli değil – müşteri verilerini güvende tutmanız gerekiyor.

Muhtemelen e-postalar gibi müşteri verilerinin doğru kullanımı hakkında “bilgiyi kötüye kullanma” kavramı etrafında dönen konuşmalar duymuşsunuzdur.

Örneğin: birine fazladan e-posta göndermeyin, ilgileneceklerine inanmak için hiçbir nedeniniz olmayan teklifler göndermeyin veya onayları olmadan onlarla iletişime geçmeyin.

Aynı derecede önemli olan, biraz daha az aşina olabileceğiniz bir konuşmadır – potansiyel müşteri ve müşteri bilgilerini gerçekten nasıl güvende tutacağınız ve bu bilgileri onlara zarar vermek için kullanacak kişilerin elinden nasıl koruyacağınız.

Konuşmanın o tarafına aşina değilseniz, bu anlaşılabilir. Kötü aktörlerin müşteri verilerine geniş ölçekte yetkisiz erişim elde etme riski nispeten yenidir.

HubSpot’ta, güveni sağlamanın ve sürdürmenin diğer herhangi bir yolu kadar değerli olduğuna inanıyoruz.

Bir pazarlamacı olarak, müşterilerinizin verilerinin sorumlusu sizsiniz.

Bir pazarlamacının işi, potansiyel müşteri yaratmak veya bir marka oluşturmakla bitmez.

Yapbozun bir başka önemli parçası daha var: müşteri verilerinin güvenilir bir temsilcisi olmak.

Müşteriler, bu kaliteli ilişkileri kurmak, alanınızda güvenilir olarak görülen bir marka oluşturmak, başkalarını da size güvenmeye teşvik eden bir evangelist topluluğu oluşturmak için yaptığınız tüm sıkı çalışma nedeniyle size güveniyorlarsa – o zaman pazarlığın sana düşen kısmını tutman şart.

Bu güveni doğrulamak ve müşteri verilerini güvende tutmak için kişisel kontrolünüz altında olanı yapmak sizin işiniz.

Temel bilgilerle başlayın

Neyse ki, çevrimiçi hesaplarınızı güvende tutmak için en iyi güvenlik uygulamalarını uygulamak zor değil. Aslında, bu şeylerin çoğuna hemen başlayabilirsiniz.

Herhangi bir pazarlamacının güvenliğin temel unsurlarını oluşturmasına yardımcı olacak bir içerik listesi:

Bloglar:

HubSpot Akademi İçeriği ve Web Seminerleri:

İşinizle ilgili ilişkiler, topluluklar ve imaj oluşturarak harika bir iş çıkardınız. Siz de harika bir güvenlik işi yapabilir ve müşterilerinizin güvenebileceği bir kahya olabilirsiniz.

Source link

alt reklam
sidebar reklam kodu
sidebar reklam kodu